2012. február 16., csütörtök

recent scans











































4 megjegyzés:

  1. ezt már bescannelni is szép meló volt :)
    némelyiknek nagyon fincsi a vonaltechnikája pl 13.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, az apókásra gondolsz?
    A vicces az volt hogy ittasan csináltam, és mire (teljesen szarul) behúzgáltam a curves-t meg tinyurleztem a brancsot kb. eltelt 3 óra :)
    Aztán persze a melóhelyen a szép kalibrált monitoron megnézve meg leszakadt a pofám hogy mindenhol ott figyel a nagy szürke kivágott háttér.

    VálaszTörlés
  3. az apókás is klassz, de világosan látszik h nem ismerem a számokat :) valójában a 16ra gondoltam, a csajszerű lény a késsel támadva.

    hehe, néztem is h miért van ott mindenhol a szürke háttér, de gondoltam nem volt kedved szórakozni vele :D

    VálaszTörlés
  4. Igazából annyi a tanulság hogy végre le kéne jönnöm a kis kockásfüzetekről :)

    VálaszTörlés